Заступники директора Дитячої школи мистецтв N6
На займаній посаді з вересня 2017 року.
У 1999 році закінчила Харківську середню спеціальну музичну
школу-десятирічку, в 2004 році - Харківський національний
університет мистецтв ім. І.П. Котляревського за спеціальністю
«музичне мистецтво», здобула кваліфікацію артиста камерного
ансамблю, концертмейстера, викладача (фортепіано, орган).
В даний час займається науковою діяльністю: працює над дисертацією
на одній з кафедр Харківського університету мистецтв ім. І.П.
Котляревського, учасниця 4-х наукових конференцій, опублікувала
чотири статті у фахових виданнях.
Педагогічний стаж складає 15 років. Трудову діяльність розпочала в
Харківській ДШМ №4 ім. Леонтовича в якості концертмейстера,
викладача спеціального і загального фортепіано. У Дитячій школі
мистецтв №6 працює з вересня 2011 року.
В ході педагогічної діяльності займає активну позицію, грамотно
направляє і професійно розвиває своїх учнів.
Брала участь у багатьох конкурсах, фестивалях, грала сольні
концерти. Її учні неодноразово ставали дипломантами та володарями
другого і третього місця багатьох всеукраїнських, міжнародних,
обласних музичних конкурсів. Серед них є стипендіати фонду "Нові
рубежі", багато з них виступали на сцені Харківської філармонії,
були учасниками проекту «Тандем», грали з симфонічним оркестром в
ХНАТОБі.
На питання про завдання, які вона ставить перед собою в якості
педагога ДШМ №6, відповідає наступним чином: «У даний час в нашому
суспільстві особливо акцентується роль естетичної культури. Тому на
своїх уроках я прищеплюю дітям культуру поведінки, естетичну
культуру і, звичайно ж, мистецтво гри на фортепіано. Хочу, щоб
кожна дитина бачила в собі особистість і з моєю допомогою прагнула
завтра бути краще, ніж сьогодні, а сьогодні краще, ніж учора».
Віддає перевагу класичній музиці, яка, на її думку, чудово і точно
малює людські характери, а також володіє яскравими звуковими і
образотворчими можливостями.
Захоплюється фітнесом, йогою, карате та автомобілями.
Графік прийому зам. директора з навчальної роботи:
вівторок, п'ятниця з 14.00 до 16.00, місце прийому: кабінет №
203,
ТАНЦЮРА ІННА ВІКТОРІВНА
На займаній посаді з вересня 2017 року.
У 2006 році закінчила Харківську академію культури за спеціальністю
естрадний вокал, магістр музичного мистецтвознавства. У 2015 році -
Інститут післядипломної освіти Харківського національного
педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди за спеціальністю
"менеджмент організацій і адміністрування" з присвоєнням
кваліфікації «менеджер в галузі освіти».
Починаючи з 2007 року працювала у відомому закладі культури -
Молодому театрі-студії Вадима Мулермана на посаді завідуючої
постановочного відділення.
Педагогічну діяльність розпочала у вересні 2010 року в колективі
ДШМ №6.
Її музи смаки різноманітні: від класики до сучасних
жанрів.
Графік прийому зам. директора з навчальної роботи: вівторок,
п'ятниця з 14.00 до 16.00, місце прийому: кабінет № 208, контактний
телефон: 338-35-77
До переліку основних посадових обов'язків заступників
директора з навчальної роботи входить:
- організація навчально-виховного процесу навчального закладу,
забезпечення виконання навчальних планів і програм з усіх
спеціальностей в межах розрахунку годин і обсягів фінансування
закладу;
- організація методичної роботи педагогічних працівників;
- забезпечення успішного засвоєння учнями знань, умінь і навичок,
розвиток їх творчих здібностей; виконання планів роботи відділів,
відділень;
- організація і проведення контрольних заходів, академічних і
звітних концертів, вистав і т.п .;
- здійснення контролю за станом трудової і виробничої дисципліни
викладацького складу;
- контроль за виконанням вимог нормативних та інструктивних
документів, що регламентують організацію навчально-виховного
процесу; за веденням навчальної документації (журналів успішності і
відвідування занять, розкладів занять, протоколів засідань
відділів, відділень); своєчасним складанням та виконанням
педпрацівниками розкладів індивідуальних і групових занять;
- проведення інструктажу завідувачів відділами, відділень,
педагогічних працівників з питань, що стосуються організації
навчально-виховного процесу, ведення документації тощо;
- відвідування уроків з метою перевірки і надання методичної
допомоги педагогам.
ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА ШКОЛИ З АДМІНІСТРАТИВНО-ГОСПОДАРСЬКОЇ РОБОТИ ЛАЗАРЄВ ЮРІЙ АРКАДІЙОВИЧ
На займаній посаді - з квітня 2008
року.
Освіта вища - Харківське вище командно-інженерне училище,
Московська Військово-політична академія ім. В.І. Леніна.
Протягом 27 років проходив службу в Збройних Силах. З 1997 по
2006 рік працював у Дзержинській районній в м. Харкові раді на
посадах начальника управління з соціальних і гуманітарних питань,
заступника голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради
- начальника управління праці, соціальних і гуманітарних
питань.
До переліку основних посадових обов'язків входить:
- робота з розвитку матеріально-технічної бази навчального
закладу;
- організація і контроль роботи технічного та обслуговуючого
персоналу відповідно до їх посадовими інструкціями;
- забезпечення належного рівня трудової і виробничої дисципліни
технічного та обслуговуючого персоналу;
- забезпечення установи необхідним обладнанням, музичними
інструментами, канцелярськими товарами, господарським
інвентарем;
- ведення обліку матеріальних цінностей, проведення щорічної
інвентаризації майна школи відповідно до інвентарним описом;
- забезпечення збереження матеріальних цінностей;
- забезпечення своєчасного ремонту обладнання і технічних засобів
навчання;
- здійснення контролю за поточним і капітальним ремонтом будівлі
школи;
- контроль стану електрообладнання, сантехнічної системи і
своєчасне вжиття заходів щодо усунення пошкоджень.
Графік прийому заступника директора з адміністративно-господарської
роботи: щопонеділка з 15.00 до 17.00, друга, третя, четверта
п'ятниця місяця з 8.00 до 10.00.
Місце прийому: службовий кабінет заст. директора з АГЧ. Контактний
телефон: 338-71-13