Шкiльнi новини
25 березня 2021 рокуУ ФОКУСІ УВАГИ - ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
У ДШМ №6 проведено ще одне опитування, що
стосується вивчення стану дистанційного навчання учнів, у якому
взяло участь понад 130 респондентів.
Як і в попередній раз, головною метою анкетування
організатори визначили вивчення особливостей дистанційного
навчання, виявлення сильних і слабких сторін цієї форми освітнього
процесу, щоб у кінцевому підсумку своєчасно впливати на його
вдосконалення.
Результати опитування показали, що нові знання і
навички наші учні отримували онлайн, переважно використовуючи такі
інструменти, як месенджер Вайбер і платформу для відеоконференцій
Zoom (відповідно 47% і 51%), оцінюючи їх як оптимальні варіанти для
цих цілей.
Зміна звичного формату взаємодії «педагог – учень» на
онлайн комунікацію, не могло не викликати певних труднощів. Судячи
з відповідей, у більшості своїй вони стосувалися дотримання режиму
дня (22%), самоорганізації (18%), відсутність гаджетів
(9%).
Цікаво відзначити, що більше половини учнів (53%),
організовуючи дистанційне навчання вдома, справлялися самостійно, в
той час як 22% повною мірою використали допомогу батьків, а
19% - отримували часткову допомогу.
Майже для 70-ти відсотків дітей були цілком зрозумілі
одержувані завдання. Учасники анкетування позитивно оцінили
доступність комунікації з педагогами при наявності проблемних або
уточнюючих питань, а також своєчасність отримання інформації.
«Завдання педагогічного колективу - відповідати на виклики часу, - підкреслює директор ДШМ №6 Валентина Сальникова, відгукуючись про нововведення в навчальному процесі. - Не дивлячись на наявні складності, в цілому період дистанційного навчання в школі можна назвати продуктивним. Він сприяє апробації нових ідей, змушує вдосконалюватися, глибше вникати в невід'ємні атрибути нашого часу - Інтернет-технології ».