На главную Укр

Шкiльнi новини

18 червня 2014 годаМетки:   , ,

У центрі уваги – навчальна та методична робота


Про основні напрями роботи та завдання колективу школи, що визначені з урахуванням вимог чинного законодавства та передбачають забезпечення реалізації державних стандартів у сфері мистецької освіти, на засіданні педради доповів заступник директора з навчальної роботи Олександр Масло.

 

Головними напрямками розвитку школи є навчальна робота та методична робота, - підкреслив Олександр Іванович. - Відповідно до пунктів перспективного плану протягом 5-ти місяців ІІ-го семестру 2013-2014 навчального року була проведена на них була зосереджена основна увага.

 

Зокрема, в ІІ семестрі згідно з перспективним планом були проведені 15 відкритих уроків викладачів школи:

 

- відкритий урок викладача відділення творчого розвитку Г.В.Задонської «Заучування вірша “a cat”»;

- відкритий урок викладача  відділу спеціального фортепіано; М.Ю. Левандовського «Робота над художнім образом в старших класах музичних шкіл»;

- відкритий урок викладача  відділу музично-теоретичних дисциплін І.Ф.Семченко «Художній образ, як специфічна особливість відображення життя в різних видах мистецтва»;

- відкритий урок викладача вокального відділу І.В.Танцюри «Постановка вокального апарату»;

- відкритий урок викладача народного відділу А.С.Сопрун «Чистота звукоутворення на бандурі при виконанні технічних вправ та віртуозних творів»;

- відкритий урок викладача відділу оркестрових інструментів М.Г.Благої «Читання з листа»;

- відкритий урок викладача театрального відділення О.О.Козуб «Основи пантоміми»;

- відкритий урок викладача художнього відділення Н.В.Чиженко «Ескіз, як один з головних елементів у початковій роботі над театральною декорацією»;

- відкритий урок викладача народного відділу Ю.С.Дяченка «Робота над інтонацінійстю при грі на баяні»;

- відкритий урок викладача  фортепіанного відділу М.О.Боганчі «Робота над художнім образом у творі»;

- відкритий урок викладача відділення творчого розвитку А.С.Сопрун «Виховання артистизму у дітей дошкільного віку».

 

Відкриті уроки проводилися на підставі розроблених планів проведення уроку. В планах уроків були сформульовані цілі задачі, зазначені метод та їх структура. На підставі аналізу проведених уроків викладачам були надані зауваження та рекомендації.

 

Протягом другого семестру 2013-2014 навчального року викладачі школи  відвідали 10 семінарських занять за різними напрямами роботи, керуючись планом Обласного учбово-методичного центру підвищення кваліфікації працівників культури.

 

Учні хореографічного відділення брали участь у методичних оглядах роботи хореографічних відділень та класів хореографії.

Учні відділу музично-теоретичних дисциплін брали участь в обласній олімпіаді з сольфеджіо та музичної літератури.

Учні школи брали участь в обласному конкурсі юних гітаристів імені Віталія Петрова

Учні школи брали участь в Обласному  конкурс читців «Разом назавжди» до 200-річчя від дня народження Т.Г. Шевченка та М.Ю. Лермонтова

 

 

З метою підвищення рівня професійної майстерності в школі проводиться методична робота. Викладачам постійно надається необхідна методична допомога. За звітний період було підготовлено 13 методичних доповідей.

 

Проведено два майстер-класи.  Майстер-клас масляного живопису "Квітковий  натюрморт - аля-прима" від Дмитра Маковецкого, члена Спілки художників України, художника-живописця, учасника міжнародних виставок та пленерів. Майстер клас масляного живопису від Олександра Чурсіна, члена Спілки художників України.

 

Контрольно-аналітична діяльність. У школі протягом другого семестру здійснювалось:

- контроль відвідування учнями школи суміжних дисциплін;

- загальношкільна перевірка класних журналів;

- вибіркова перевірка виконання планів викладачів;

- персональний аналіз педагогічної діяльності за міжатестаційний період.

 

У доповіді заступника директора ДШМ №6 Олександр Масло йшла мова про моніторинг

навчальної діяльності школи за ІІ півріччя 2013-2014 навчального року.

 

«Відповідно до розділу "Навчальна робота" плану роботи Дитячої школи мистецтв № 6 на 2013-2014 навчальний рік, з метою внутришкільного контролю, аналізу результативності навчання адміністрацією Дитячої школи мистецтв № 6  було здійснено наступну роботу, - зазначив він.

 

- затверджено графік контрольних заходів;

- затверджено комісію для проведення контрольних заходів у ІІ-му семестрі 2013-2014 навчальному році, яку очолила директор школи В.О. Сальникова. На відділах (відділеннях) створено екзаменаційні комісії з числа викладачів відділу під головуванням директора школи.

 

Контрольні заходи проведено згідно із затвердженим графіком. Програми академічних концертів (показів) учнів відповідають вимогам програм для початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів  Міністерства культури і туризму України та рекомендаціям Державного методичного центру навчальних закладів культури та мистецтв.

Результати академічних концертів зафіксовані в книзі контрольних заходів відділів, відділень школи.

 

На академічних концертах були присутні такі викладачі-консультанти:

 

Чиженко Марина Владиславівна – солістка Харківської обласної філармонії, Заслужений артист України;

Костенко Олена Опанасівна  – зав. відділу струнно-щипкових інструментів ХМУ ім. Лятошинського, Заслужений діяч мистецтв України

Ващенко Євген Леонідович  – зав. відділу народних інструментів (баян-акордеон) ХМУ ім. Лятошинського;

Чурсіна Віра Іванівна  – доцент Харківської академії дизайну та мистецтв, член Національної Спілки художників України;

Бобров Володимир Миколайович  - зав. відділу духових інструментів ХМУ ім. Лятошинського;

Гордєєв Сергій Іванович – професор ХДАК, Заслужений діяч мистецтв України;

Трушина Оксана Володимирівна  – майстер сцени ХНАТОБ ім. М.Лисенка, член Національної Спілки хореографів України.

На підставі проведення та обговорення академічних концертів (показів) на відділах, відділеннях консультантами були надані рекомендації щодо подальшої роботи  з учнями, які зафіксовані в аналізі проведення академічних концертів

 

Моніторинг академконцертів свідчить, що:

високий рівень  компетенції мають (10-12 балів) – 55% учнів (за аналогічний період минулого року 57%);

достатній рівень компетенції мають (7-9 балів) – 41% учнів (за аналогічний період минулого року 40%);

низький рівень компетенції мають (4-6 балів) – 2% учнів (за аналогічний період минулого року 2%)

Не атестовано                                           - 2% учнів (за аналогічний період минулого року 1%)

 

 


Оставьте комментарий!

Ваш комментарий будет опубликован после проверки.

(обов’язково)